Jag är fail.

Tjena mors bloggen.

Kom hem idag istället för igår.

Men iaf igår så var vi och firade midsommar på hembygdsföreningen i färentuna.
Var där med mamma och Saga, sen kom Jonna och hennes Crew dit också, vi gick runt och typ kollade på gamla saker och åt glass.

Sen åkte vi hem och käkade jordgubbar och mat, då var jag även grym och lyckades ramla ner för trappan och vricka foten, tummen upp för det.

Sen imorse började jag dagen med att ramla ur sängen, även fast det är ett skyddsplank runt om, förstår inte hur jag lyckas ?
Sen har jag och Saga åkt lådbil, eller jag har åkt och Saga puttat på, för jag skulle åka ner för en backe och även fast jag åkte i snigenfart så lyckas jag självklart ramla av skiten och skrapa upp halv armen och hela benet, så Saga ffick putta runt mig och lådbilden runt hela området, typ 2 km ?

Så , midsommarens konstanterande är helt enkelt att jag föddes failad och blond.

Juste, åker till Örebro på Måndag, så då blire ingen bloggning förens Onsdag kväll, men bloggar nog imorgon, om jag hinner, ska försöka hinna packa och träffa Calle.

Men nu ska jag käka glass och lyssna på lite shcysst musik, så Hejdå.


Gammal bild på mig och bebi från vintras, men har inga bilder en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0