Idag och igår

Igår ,Var först med Daniel på grönan, det var fett kul, fast efter ett tag så blev det så mycket köer så vi orkade inte va kvar längre, Så vi taggade till Solna där Alice var, så vi mötte upp henne och satt och snackad elite, fick även veta saker om Daniel som jag inte visste innan, nu känns det som jag förstår honom mke bättre, det förklarade lixom mycket.

Sen taggade vi 3 t Fredrik fast han var inte hemma så då åkte jag och Alice hem t mig och Daniel åkte hem.  Jag och Alice käkade middag och sen skulle vi bada i poolen som finns vid mig, men den var så smutsig och kall så vi badade aldrig, vi lekte i lekparken istället.

Sen åkte vi och köpte chips, läsk, cider och glass och satte oss på min balkong och åt glassen, sen gick vi in i mitt rum och kollade på film, American pie- Beta house och käkade chips och drack.

Sen kollade vi på halva American virgin, sen somnade vi vid 1.

Sen imorse vaknade vi vid 11 och så ringde Alice mamma och du mst komma t stallet, så då var lice tvungen att åka dit, och jag åkte med, stod i ösregnet och kollade när dom körde ponnytrav haha.

Sen åkte jag hem och typ gjorde ingenting och det gör jag fortfarande HAHA.

Men nu måste jag gå, ska kolla film.

Tjaaaaaaarå


2 år sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0