girls just wanna have fun

Haha bästa dagen igår, först alviks skolavslutnig, sen åkte jag och Elin till blocks och mötte Malin, vi satt i en leksaksaffär i säkert en timme och byggde lego, nolifers men aa.
Sen gick vi runt och stylade varandra i fula kläder, skitsnyggt verkligen.

Sen åkte Elin hem och jag och Malin till sumpan och donken där, Malin köpte glass och jag åt den :$

Sen taggade jag och Malin till Fredrik och sen efter ett tag kom Alice och sen taggade Malin, jag och Alice var där t 10 , Fast Fredrik hade tränig ett tag och då satt jag och Alice på en brygga med powerking och 1 kilo godig, myys,

sen badade vi vattenspridare och pissade på Fredriks mammas jobb och massa skit, sjukt kul iaf, gick även runt hela jorden/sumpan i strumpor tills jag fick låna fredriks flipflop, haha typ 5 storlekar förstora, minst
. sen kom ja hem vid 11, haha skulle vart hemma 6, låste in mig på toan 30 min för mamma it skulle bli sur.

Sen nu sutter jag hemma o gör ingenting, bilder från blocks kommer här, tog alla från Malin.
Och har inga från resten av kvällen hehe.










/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0