Everything i do, i do it for you


Abooow tjenare alla coola snubbar.

Sitter hemma och lyssnar på Bryan Adams, skulle egentligen på hans konsert på grönan med pappa, men självklart så missade vi det, anyway ska ändå på Håkan Hellstöm , Alice Cooper och Deep purple sen så de e nog chill, eller ville se Bryan men a skit it.

Sen är jag superdupermegajätte sur på mitt pigment, somnade i solen 3 timmar typ, tänkte att jag skulle bli brun, men inte fan fick jag ens lite färg, så blekfisen är numera mitt andranamn, härligt.

Sen imorgon så ska jag antagligen träffa Alice, och vi skulle typ sova hos Fredrik , även känd som min slav mohahha.

Han ska iaf sova i badkaret isåfall, spikat.

Sen på måndag ska jag till pappa, ska övertala honom att vi ska shoppa, okej han har redan sagt ja så de ska vi göra.

Sen om 2 veckor åker jag till Örebro i 3 dagar, bor i ngn lyxstuga vid ngn camping, och bada på ngt bad, läängtar, och då fan ska jag bli brownie.

Men nu känner jag att jag babblar på som fan, så ni får bildbomd med GAMLA bilder på mig, orkar inte skirva från när, men alla e mellan 2008 och 2011.





?

Klicka för att stänga bilden


/Sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0