Dom som gillade min status på facebook ska jag skriva om, del 1.

Noelle Svanberg : Kännt dig typ hela livet, enda sen dagis iaf, sjukt snäll och undrebar brud, med ett utseende att dö för. älskar dig ♥

Moa Algstedt : Kännt dig i 3 år tror jag, underbar, snäll som fan, grym humor, snygg som få, vi har tappat kontakten på sista tiden, men det ska vi ändra på, right ? Älskar dig ♥
Svea Högstedt : Vad fan hände ? Vi var som klister i minst ett halvår, men sen började vi tappa kontakt, nu pratar vi inte ens längre, riktigt synd, saknar våra stunder, du var fan min bästavän. Hör av dig någon dag. Älskar dig ♥

Vilma Elm : Känner dig inte så bra, men snygg, snäll ♥

Gabbe Ax : Känner dig inte, snäll

Vanessa Westerberg : Har inte kännt dig speciellt länge faktiskt, men endå fått sjuukt bra ontakt med dig, älskar dig gumman ♥

Elliot Alinder : Har typ åkt buss med dig 1 gång och träffat di gi brommaplan någon gång, så känner dig nästan inte alls , men söt och snäll ♥

Börjar med er, skriver resten imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0