Dom som gillade min status på facebook ska jag skriva om, del 4.

Klara Wigur : känner inte, jobbig.

Isabelle Nyman : Gick i samma skola, snäll

Jonna Bimer : Donkenbästis wiihoo, grym humor, störtskön, snygg, sjunger som en gud ♥

Malin Blomqvist : Fett snäll brud, söt ♥

Linus Bolmer : Vi hade sjukt bra kontakt förut, nu ligger det på is. Snäll och söt ♥

Medon Beyene : Kaxig i början, snäll nu, ska börja i rws så då lär jag antagligen känna dig.

Sanna Lidström : Snygg, snäll, grymt snyggt namn

Becca Kinafluff : För Snäll unge, söt ♥

Wilma Andersson : Känner inte, snygg

Anton Brodin : Kände dig typ förut tror jag, ingen kontakt nu. söt ♥

Raazaq : Venne vem du e.

Maria Hokkanen : Snäll, snygg , vill lära känna bättre ♥

Winston Ek : 0 kontakt , snäll ♥

Karolina Chwieros : Går i min skola, söt , snäll ♥

Sanna Härngren : Snäll, saknad, söt, snyggt namn ♥

Clara Lexenberg : Snäll, måste våga säga ifrån mer, söt ♥

Rut Ekroth : Vart på grönan med dig 1 gång, kaxig, snäll, söt ♥

Louise Linder : Min första kompis, den som jag gjort ALLT med, det var vi i 12 år, sen tog det tyvär slut, saknar när det var vi. Älskar dig ♥

Tror det var alla, men om det är någon jag har missat så kommer den upp i ett eget inlägg när jag märker det.




Kommentarer
Postat av: SARA

ska vi hjälpa varandra?

som sagt jag behöver lite röster på min klänning på nylle.., och jag vet att du vill också ha lite röster., så kan du rösta på min klänning så röstar jag på din, och säg gärna till dina kompisar :)



PUSS&KRAM.., $ara.H<3



PS. följ min blogg och kommentera! :D

2011-06-23 @ 20:20:50
URL: http://bbitchaas.blogg.se/
Postat av: Louise Linder

Naaw, saknar dig också, vi har 0 kontakt längre, älskar dig. Smsa mig puss <3

2011-06-24 @ 01:52:13
URL: http://trebiitches.blogg.se/
Postat av: Lina O Lippa <3

Sötis :D<3

2011-11-10 @ 16:36:47
URL: http://karolinaofilippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0