Dom som gillade min status på facebook ska jag skriva om, del 2.

Karin Lind : Fett snäll brud, går i min skola, snygg. ♥

Carl-Johan Bratthall : Känt dig 1 år nu, sjuukt snäll, rolig bäst , underbar, saknar och älska dig ♥

Tony Gozzi : Vet inte ens vem du är, men typ söt, säkert snäll ? ♥

Stella Eklundh : Fett söt , snäll, saknad ♥

Simon Nordstrand : Vet inte vad jag ska skriva faktiskt , för skriver jag det jag vill skriva så blir dina kompisar sura på dig, och det klarar ju du inte av -.- Men vi hade iaf sjukt bra kontakt förut, nu äre iskallt mellan oss. Älskar dig iaf. ♥

Ronja Johansson : Känner dig inte, men snygg ♥

Jesper någonting (stod inte ditt efternamn) : Känner inte så bra, vi hade kontakt förut, snäll o söt ♥


Resten kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0