Dom som gillade min facebook status, del 3.

Stefania Åström : Känner dig inte jäätebra, men underbar, finns alltid för mig, älskar dig ♥

Carolina Andersson : Vi gick i samma klass ett tag, men nu har vi tappat kontakten, snäll och söt, GRYM på att fota ♥

William Söderling : Ingen aning om vem du är så vet inte vad jag ska skriva, snäll ? ♥

Michaela Eriksson : Känner typ inte dig, snäll och söt. ♥

Alice Lindzen : Fett snäll, snygg, bäst, typ min sumpanbrud, har alltid kul med dig ♥

Malin Nilsson : Vi har gått i samma skola, av någon okänd andledning tyckte vi illa om varandra ganska länge, sen blev vi vänner och nu har vi 0 kontakt, snäll ♥

Isabel Norberg : Du är bäst, går inte att beskriva med ord, bääästa humorn och musiksmaken, älskar dig ♥


Resten kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0