Vad vore jag utan dina andetag

Tjenare bloggen nu är jag hemma och har precis käkat.

På grönan var det riktigt soft faktiskt, lagom med folk också.
Träffade även på Malin och Madde, riktigt fina flickor det.

Men jag och Louise kom dit vid typ 3 och åkte hem typ 8, vi åkte inte så jätte mke olika saker, åkate vissa flera ggr istället, sen vi typ 7 kom hennes kille och hans kompis, så vi åkte insane med dom innan jag var tvungen att tagga, första gången Louise åkte den idag, hon älskade den så de va nice, guldkort köpte hon också så kommer antagligen bo på grönan me henne nu.

Men sen imorgon skulle jag typ me Fredrik och Dannebooie te IO, trevligtrevligt.

Men nu ska jag käka glass, höres.
Puss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0