Svar på frågestunden.

-Vilka bloggar föjer du?
Många, mina kompisars och typ alla stora

-HAR DU VARIT PÅ ANDRA SIDAN AV JORDEN?????
Nej, eller vilka länder ligger där ?

-HAR DU TAPPAT ALLA TÄNDER??? ;OO
nej :$

-TYCKER DU ATT COMVIQ HUNDEN E SÖÖT?
Jaa
-Hur kan du vara så jävla snygg ? <3 <3 <3 <3
Hej Calle, tack men du kan va snygg

-Vad fick dig att börja blogga?
Vet inte, var 3 år sen jag började så kommer inte ihåg..

-Hur länge har du varit tsm med Fritz?
Vi har gjort slut för ngn månad sen, men vi var ihop ca 3 månader.

-Favorit affär/märke?
Typ gina, bikbok, och jag brur mig inte om märken alls, men typ Ed Hardy.

-Favorit maträtt?
Blodig oxfile, pommes, bea

-Hur är din skola?
Riktigt bra faktiskt.

-Beskriv dig själv med 5 ord.
Hatar sånna frågor, svåra, men typ glad, snäll, störd, knäpp , rolig ?
-Hur många killar har du haft?
10-15 st tror jag, håller inte räkningen

-Hur gammal är du?
Jag är 13.
-Är du oskuld?
Är du?

-Är du okysst?
Nej, verkligen inte.

-Vad är det längsta du gått med en kille?
Jadu, vill hellst hålla det utanför bloggen, bara Fredrik som vet faktiskt.



Nästa gång får ni fråga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0