RUBRIK.

Tjenare bloggen.

Kom hem för typ 30 min sen, galet rolig dag !

Började med att jag, Malin och Daniel taggade till grönan, vi var där först av alla, typ inge folk alls, sjukt skönt, så vi åkte typ allting och sen så köpte vi popcorn och taggade till båten, satt och snackade om helt störa saker.

Sen åkte vi till centralen och typ gick runt lite inne i stan, sen skulle Daniel till sin pappas jobb, så då taggade jag och Malin till One Pice butiken, Malin köpte en med engelska flaggan, fast jag tyckte hon skulle köpa en med älgar på.
Sen gick vi till punkt shop och kollade lite, såg värsta snygga tröjorna jag ska köpa där ! Kär i dom !
vi hängde även på stadium hahah.

Sen åkte vi till Alvik och köpte rockstar och monster o satte oss npå tvärbanan, vi åkte till sickla udde och sen åkte vi tbx igen, fast gick av i Liljeholmen, vi gick till Lidl och köpte godis och chips, sen satte vi oss i liljeholms gallerian mitt på golvet och käkade det, hej nolifers lixom..

Sen köpte vi 2 powerking var och satte oss på tuben mot slussen, bytte där och åkte till brommaplan, vi satt i brommaplan typ 20 min och vänta på Malins buss.

Sen åkte jag hem, och nu sitter jag hemma och lyssnar på musik.

men a nu blire typ fett långt så hejdå, puss.



Bilder lånade av Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0