Party all night long !

Yao, inatt blire party hela natten med Malin och hennes Mamma, eller nja party blir det nog inte..

Men ska iaf träffa Alice idag fast vet inte vilken tid, typ runt 2 kanske, sen ska jag hoppa på Malins buss i bp och åka till henne och slagga där, sen imorgon ska vi träffa Daniel och Fredrik typ, sen ska jag möta upp andra Malin inne i stan och slagga hos henne, woop woop.
Hej stressad tjej..

Men just nu sitter jag och drogar musik, och messsar me lite folk, försöker få tag på Alice också men hennes häst kom ju hem idag så hon är antagligen upptagen med det, grattis till ehnne iaf !

Men a hörs senare.
Puss.


Ignorera mitt osminkade ansikte som tyvär serut som en potatis på bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0