mobilteeezzzzt

Namn 7 - Amanda
Är han/hon kul? - aa
Har du kramat personen? - aa
Minnen med personen? - yes

Namn 9 - Annie
Var träffades ni första gången? - på en gata
Har du kännt personen länge? - 1 år
Fullständigt namn: - Annie Wall

Namn 14 - Axel A
Flicka eller Pojke? - pojke
Är ni nära vänner? - sådär..
Har du pratat med personen i telefon? - ja :)

Namn 15 - Bella
Hur länge har ni känt varandra? - 4 månader
Kan du berätta hemligheter för personen? -
hoppas det

Namn 35 - Eric 
Är hon/han vacker? - ja jätte fin..
Känner du honom/henne bra? - vi var bästavänner, nu vet jag inte .
Är han/hon upptagen? - jag vet inte, pratar inte med han längre

Namn 50 -
Gurra
Har du sänt personen ett sms? - ja
Är det en tjej?- nej
Går personen i samma skola? - yes

Namn 56 - Carina
Är ni släkt? - nej, plastmamma
Hur är han/hon till sättet? - rolig,snäll
Känner du honom/henne bra? - ja, min styvmamma ju?

Namn 83 - Leon
Hur gammal? - 13 något?
Bor? - kärrtorp
Hatar du personen? - nej !

Namn 93 - Malin B
Har du besökt personen? - nej
Är han/hon trevlig? - ja :)
Vad börjar hans/hennes namn med? - M

Namn 95 -
Martin Ross
Har du sett personen full? - nej
Är personen äldre än du? - ja tror de

Namn 100 -
Mickis
Är han /hon vacker? - ja
Minne av personen? - inget.
Har du hennes/hans msn? - ja

sista namnet - Åsa stallet
gillar du han/hon - som vän :)
Har ni varit tillsammans? - Nej !? min tränare ju ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0