Kossor är söta.

Tjenare bloggen.

Sov aldrig hos Malin igår, för vi kom hem vid 12 och det tyckte mamma vvar sent så hon flippade och kom och hämtade mig -.-

Men iaf mötte ju upp Malin i bp, sen åkte vi te Stenhamra, ringde Daniel och gjorde så han kom, sen käka vi pizza och sminka oss te fjortisar.
Sen hoppa vi på bussen mot stan, åkte till bp och röjdee där och sen hoppa vi å bussen t Fredrik och stack hem te honom, vi var typ ute vid en park och hade vattenkrig o myste och massa annt, sen vid halv 12 tror jag vi åkte tbx te ekerö och då förstörde mamma allt och kom och hämtade mig..

Och nu sitter jag här och lyssnar på lite strötskönt musik, chattar me Daniel och Louise och messar me Otto. Ska antagligen te grönan me Louise idag, gaash vad jag saknar henne !

Hörs senare.
Puss.











OBSERVERA ATT SMINKNINGEN ÄR DRIV !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0