It's a long way to the top If you wanna rock 'n' roll

Tjenare alla snorvalpar.

Nu sitter jag och Antonia här och chillar lite, vi ska snart tagga till bussen, hon ska hem och jag ska t Berta.

Men vi har iaf haft fett kul, först badade vi typ ganska länge, sen cykla vi till ica och köpte tårtsaker, vi bakade en tårta men den blev för söt så den var inte så  god..
Sen åkte vi lådbil, eller jag gjorde, Saga och Antonia fick putta på (y)
Sen cycklade vi ner till badet, jag skulle sjussa Antonia på min cyckel, råkade cyckla in i en häck :$

Men sen badade dom i 5 min sen cyckla vi upp för jag trodde jag sklle me en buss, men jag skulle inte det sen..

Men a slaggar ju hos Elin så det blir antagligen ingen bloggning, men ska tvinga Antonia att gästblogga.

Vi hörs imorgon babes !
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0