Hemma nu !

Tjenare bloggen !

Kom hem för typ 1 timme sen , slaggade ju hos Malin inatt med Becca.
Men först var vi på Lidl och köpte chips och fota massa random skyltar och sen var vi i lilje och köpte energidricka , jag blev lite speedad och satte mig i en skog och snacka om när jag satt på en rumpa, Malin filmade så hoppas det kommer upp på bloggen ?

Sen taggade vi hem till mig och hämtade kläder, sen åkte vi till Malin, var där lite och sen så gick vi till badet, M & B badade, men inte jag, orkade inte.
Sen gick vi och tränade i typ 30 min på ngn sak och sen kom vi hem vid kvart i 12.

Sen la vi oss i sängen och skulle sova, fast det gick åt helvete, sluta me att vi somna 3 halv 4 , och vi skulle lixom upp halv 9, för M & B skulle på sports camp.
Sen åkte jag med dom vid halv 10 , sen tog jag bussen från Ekerö Centrum hem, och nu sitter jag hemma och chillar.

Sen hostar jag som fan, låter som en jävla rök hosta, men det är de verkligen inte.

Btw, ikväll äre the big 4 på tv, jag och pappa ska lätt kolla, spikat !
Sen imorgon blire Alice Cooper, vet fortfarande inte vem jag ska gå med ?

Men tjarå, puss !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0