Hemma nu !

Drar igenom dagarna lite snabbt.

Fredag: Jag och Jonna slaggade hos Elin, vi gjorde ganska mkem, men typ cycklade , snacka, kolla film o massa mer typ.

Lördag: Vaknade hos Elin, vi spelade wii, sen fick jag sjuss av dom till Nibbla, sen ringde Nettan och vi bestämde att hon skulle komma och slagga hos oss, så hon och Fatima (hennes mamma) kom, sen åkte Fatima hem och vi typ somna ?

Söndag : Vi vaknade och gick upp och bada, sen gjorde vi typ ingenting, sen skulle vi cyckla till badet och Nettan sjussade Saga på cyckel, och då ramlade dom så vi fick åka till akuten och Saga fick sy 2 stygn..
Sen sov jag hemma hos Nettan , vi gjorde inget spec.

Idag: Vaknade hos Nettan, vi käkade och fixade oss, sen åkte jag med henne till Bålsta och lämna henne hos Nathalie, sen åkte jag hem och nu sitter jag hemma, skulle egentligen träffa Tobias, men gör nog det imorgon istället.


kolla mina finfina sår på benen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0