Frida Larsson

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, så jag tar det från början.
Vi träffades första gången när skolan startade efter vintern, kommer ihåg att det första jag sa till dig var att min häst också heter Frida, du kollade på mig som om jag var helt störd.
Men sen träffades vi och skulle gå på bio, men vi hamna på en buss som åkte runt halva sverige så vi missade filmen, kommer du ihåg ?
Sen var allt bra i typ en vecka, sen kom det första bråket, kommer inte ihåg vad det handlade om, men vi bråkade iaf, sen blev vi sams och slaggade och massa, sen kom ett till bråk, självklart.
Det var det största hitills och knäckte nästan våran vänskap helt, vet inte hur många som blev inblandade i det, eller hur det började, men fan vad vi bråka, vi svor på att aldrig bli vänner igen, men det blev vi, och det är jag glad för.
Sen nu är allt bra, vi har haft ngra små bråk, men inget som har knäckt våran vänskap helt en.
Sen vet jag att folk i rws inte gillar att vi är vänner, men det skiter jag i , för som du sa, äkta vänner försöker alltid 3 ggr, och den här gången ska det fan funka, vi ska kämpa för det, och vi måste sluta tro på när folk säger saker , för det är de som nästan knäckte oss förut.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0