Fest hela natten !

Tjenare bloggen, sitter här hemma ohos Malin och vi fixar oss för vi ska typ tagga te Gurra tror jag ?

Men iaf, igår så var jag, Malin, Gurra och Daniel runt i sumpan och shoppade käk typ, eller a godis..
Sen tagga vi te pizzerian och Daniel köpte pizza, sen tagga vi hem t Gurra och gjrde typ inget spec, ba cilla helt galet.

Sen kom Fredrik också, och då typ låg jag, Malin, Fredrik och Daniel på en kudde på golvet, Fredrik låg med huvudet på Malins boobies och Danie låg väldit int på mig också, ehm ja barnförbjudet ställe iaf.
Dom körde Black ops och jag och Malin kollade på..

Sen var vi tyvär tvungna att tagga hem, så då åkte jag och Malin hem till henne och hade fest på bussen.
Vi kom hem 11 och skulle vart hemma 10, hihi oupsi .

Men nu ska jag kladda på lite smink och sen taggar vi, vi är tyffa så vi kör på shorts fast det tp ösregnar ?

Men hedå.
Puss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0