Elin the monki :D

Elin Starud är en apa, hon är en rolig apa :D

Hon älskar hamburgare och chicken nuggets :D

Hon är en gris som luktar bajs och dricker kiss :D

Hon är en kossa som fiser rosor :D

Jag vet inte varför jag skriver det här men jag e rolig
:D

Elin ska bli modell, men inte en smal anorexia modell som inte får käka donken, för det har jag förbjudit henne, hon ska bara få käka hamburgare med mig :DD

Jag är Elins idol och förebild, hon avgudar mig och vill vara som mig.

Hon gillar att prutta i en burk och skicka till mig på posten, det luktar blä.

Hennes favorit artist är bamse :D

Nu vet ni lite mer om the Monki Elin :D


Här e viii :D

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAH jagdööööör xd<33

2011-07-15 @ 13:06:14
URL: http://peeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0