Alla lever sitt eget liv, och jag lever mitt på grönan...

...Känns verkligen så haha, varit på grönan typ varje dag hela veckan, de har var typ fett nice..
Vart där me Malin, Arvid , Mikael, Max, Malin och Alice, fast olika dagar dåra..

Idag var jag där me Alice, tvingade upp henne i insane Mohahah, sen vann hon en säl som hon döpte till Sanna, efter mig dåra.

Imorgon blire grönan..igen, men med Malin , Arvid och Mikael, har lovat Malin att hjälpa henne med en sak, woop woop får se hur de går, åt helvete antagligen. But that's how we rules (y)

Just nu sitter jag och typ skypar me Arvid, o chattar me lite potatisar och en morot, naaajs bree.

Juste, såri för sämst uppdate, men har inte orkat mihihi, men den börjar rulla igång lite smått nu tror jag.

Men a, vi höres senare.
Puss.



Jag, Alice och sälen Sanna (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0