When nothing goes right, go left.

Cha cha bloggen.


Nu sitter ja här framför datan, o e typ både glad och ledsen..

Min gerbil Panda dog imorse, o mamma ringde för ett litet tag sen och sa det, därav förra inlägget.

Och sen är jag glad för ja mår lixom helt bra nu  :D

Så imorgon blire skolan, o vi har sovmorgon te 20 i 10 så d e nice, börjar ju 20 över 8 alla andra dagar lixom *gääsp*

Sen efter plugget har jag inga planer, blir väl o träffa någon kompis.
Och sen på Lördag blire att ta sovmorgon och sen träffa Wille älsklingen, vi ska väl hitta på nge kul ? ;D

Och på Söndag har jag inga planer alls, eller ska ju åka till mamma på kvällen och vara där hela lovet, omg d e fan lov efter imorgon, skööönt.
Men iaf, kanske träffar ngn kompis på dan, lr så e ja bah hemma o chillar..? får se.

Ja hade gjort värsta fina bilden me helgens planer i paint, och sen nu gåre inte o ladda upp ,*sur småbarnsröst*


Men nu sitter jag här och bablar på som fan, hhaha ska nog sluta nu, ska typ käka nu också.

Tjaaaaaaaaaarå.

/Sanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0