When i smile , i'll do it for you..

Cha cha bloggen.

Nu har jag precis kommigt hem.

Skolan idag var helt okey, började 09:40 och slutade 14:40, vi hade först No 2 timmar, sen Eng o sen So.
Hände inte direkt ngn speciellt i skolan.

Sen taggade jag, Jonna, Elin, Alice x2, Antonia, Malin, och Becca till bussen, men jag och Elin var seega så vi missade bussen och fick vänta på nästa, sen kom ja på att jag och Antonia skulle ta samma tunnelbana för båda skulle till Blåsut, men jag trodde hon redan hade åkt eftersom hon tog bussen jag och Elin missade.

Så jag messade henne o fråga om hon hade taggat , hon bah Nej, är på Donken, ja bah aha oj ja gick på tuben,
hon bah men åk tbx te Brommaplan.

Och ja hade lixom bara kommigt till Alvik (3 stationer) så jag bytte tunnelbana och åkte tbx.
Sen gick jag till Donken där Antonia, Malin och Lovisa satt, o så var vi där i 10 minuter typ ?

Sen skulle M&L gå, så då gick jag och Antonia till tuben och åkte hem.

Så nu sitter jag här hemma och trååkar, typ messar med älsklingen och tar egopics.

Btw ska nt träffa Wille imorgon, han skulle tydligen till Romme fick han veta idag.. :O
Så det blir typ stallet istället.

Bloggar mer sen, tjaaaaarå.

/Sanna





Jag just nu.. sliten och ful..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0