Teeeeeeeeeeeeeeeeeeest ffs!

FAKTA om mig.

Smeknamn:
ähm... Citron, Sannigirl
Födelsedag: 21 januari
Bor: sthlm, Bromma

FAVORIT…

Färg:
svart, rosa, blå

Plats: med bästa vänner
Drog: du :$
Fordon: bil
Film: alla skräck
Djur: häst
Affär: gina
Serie: v3t int3
Café: vet nt
Skor: Ugg lätt (?)

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
aaa 24/7,fast gillar oftast inte det jag ser.
Gnälla: ända jag gör ;)
Skrika: 'ne
Sova: aaaaaa
Drömma mardrömmar: aa .
Drömma sexdrömmar: tveek ;)
Försöka vara annorlunda: beror på
Klä dig i svart: om det är snygg, ja.
Ha sex: a :$
Hata folk: hatar alla ibland :)
Lita på folk: a

NÄR…

Åt du senast:
i morse
Läste du en bok senast: igår (y)
Var du på konsert senast: ingen aning :)

Köpte du något senast: -
Kysste du någon senast: onsdags
Svor du senast: nyss 
Sjöng du senast: sjunger varje dag ^^
Klagade du senast: hela tiden! :D
Är det sommar: när man känner solen i nacken och havet på fötterna. 

VEM…

Saknar du:
en viss kille..
Rörde dig sist: pappa.
Kysste dig sist: Jacob
Gjorde dig riktigt glad senast: Wille <3
Fick du sms från senast: Fritz :)

HAR DU…

För många vänner:
kan aldrig ha för många vänner
Tvångstankar: ne :D

Någon annan psykisk sjukdom: no  
Färgat håret: a
Brutit några ben: Nyckelnbenet ?
Några piercings: öron,

Egen dator: jaa, 
Gjort bort dig rejält: varje dag :D
Bra självförtroende: nej 
Kysst någon: ja, många gånger
Haft sex: hihi :$
Köpt kondomer: nej :P
Sagt jag älskar dig till någon idag: mmm

Varit kär: ja

Är kär: aa

Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: jaaa
Blivit dumpad: m

HUR….

Går du:
vanligt?
Fördriver du tiden: lever livet?

Mycket pengar har du: 0 :D
Tjänar du pengar: a.
Ofta diskar du: då och då :)
Ofta städar du: rummet, när jag tycker det behövs
Ofta träffar du din familj: varje dag ?.
Mycket äter du: så jag klarar mig :)

ÄR DU..  

Förstående:
ja
Öppensinnad: ja
Arrogant: nej :D
Osäker: sådär
Blyg: nej ^^
Smart: smartast
Pratglad: aa

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0