Jonna, Alice.

Jonna och Alice , vet inte om ni läser dethära, men hoppas ni gör det.

Tack för att ni  ställde upp idag, när jag gick hem, och ni tog mitt parti, blev faktiskt riktigt jävla glad när jag hörde det.

Och till dig Jonna:

Tack, för du fanns igår, när vi började bråka med dom andra,  så stog du på min sida, du talade om för mig att dom hade fel, att jag duger precis som jag är.

Det betyder faktiskt mke för mig, o vill att du ska veta att när du ser ut som en modell och att ja diggar din stil så menar jag det, säger det absolut inte bara för att vara snäll.

Kommer alltid ställa upp för dig när andra e taskiga mot dig, säg bara till mig då så hjälper jag dig.



Donkenbästis yääh ;DD<33



Kommentarer
Postat av: elin

snor bilder ?

2011-02-24 @ 19:18:57
Postat av: Sanna

Tog bilden från Jonnas blogg, så bry dig inte, för tog inte bilden av dig..?

2011-02-24 @ 19:21:02
Postat av: elin

Haha inte direkt för vi bråkar nu , men det var faktiskt jag som tog bildeen haha xDDD

2011-02-24 @ 21:28:43
URL: http://peeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0