behind every bitch there's a boy who made her that way.

Cha cha bloggen.

Måste bah börja me o be om ursäkt för sämst update idag, hade totalt glömt bort att jag har en blogg.
Men Jakkebooiie var så snäll så han påminde mig :D

Men ni har iaf nt misst ngt, har lixom bara städat idag, kul liv man har hahha.
Och nu sitter jag och chattar med Jakkebooiie och Douglas ;D
Och drooogar en melodifestivalen låt ;OO
Jag som typ hatar det pogrammet, men ni vet han Nicke Borg, hans låt var gryyym.
Och min kompis känner honom, lite coolt sådär.

Går nt o ladda upp låten, eftersom den är på svts hemsida, och vet nt hur man gör då, hihi :$
Men kan länka den iaf, http://svtplay.se/v/2340348/melodifestivalen/leaving_home_med_nicke_borg?sb,k151375,8,f,-1

Och juste, sen ikväll när ja kmr te mamma ska kanske Nettan slagga hos mej, mamma tjatar om att hon saknar Nettan, haha d e min kompis lixom, men ja saknar henne också, så d bli riktigt najs isåfall :D

Men nu typ sitter ja o babblar på igen, så bloggar mer sen.

Tjaaaaarå.
/Sanna




bläää, sliten och skit.

Kommentarer
Postat av: michelle

omg blond<333

2011-10-06 @ 20:51:41
URL: http://onlymichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0