Ni gjorde mitt år , tack

Ni som gjorde mitt år speciellt , som stöddade mig i medvind och motvind, ni som brydde er och lyssnade på mitt tjat, ni som fick mig att skratta, ni som fick mig att må bra.

Ni ska ha ett stort jävla tack, utan er hade jag gått under ibland.
Jag älskar er.
Ni vet vilka ni är.

Extra tack ska dock ni som stått mig extra nära ha, alltså ni som har svarat 3 på natten bokstavligen, ni som ringt när jag vart ledsen osv, ni ska ha extra tack verkligen.


Och störst jävla fucking tack ska Otto och Fredrik ha,
Fredrik för allt han gjorde för mig i sommras, och Otto för att han finns där dygnet runt året om.

Men ni vet ju somsagt om jag menar er eller inte, det känner ni.
Kan inte skriva alla eftersom det blir för många,



Kommentarer
Postat av: Otto

Alltid <3

2011-12-31 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0