även om jag trodde att jag givit dig allt så kommer du med tiden trycka ner mig lite mer m mig

Hejsan sötnosar !

I stallet idag vare mycket trevligt.
Vi skulle rida på banan men det var så hårt där så vi red ut  på fältet i mörkret, var kolsvart fast Marina gick med oss så vi överlevde.
Testade även att trava typ 10 meter i mörkret, var skitläskigt. Sen vare ju mörkt så Prinsen gick fett försikitigt och då kändes det som att åka båt.

Sen efter vi ridit klart så satt jag, mamma, Nettan, Saga och Marina i fikarummet ocj drack kaffe och snackade.
Runt halv 6 sjussade vi Marina till tåget och sen åkte vi hem.

När vi väl kom hem så typ käka jag och Saga, sen nu har jag precis duchat och nu lyssnar jag på musisk och läser Frida.
Ska alldeles snart hämta chips, så vi hörs senare ska köra årets sista haff.

Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0