Should i stay or should i go

Tjabba tjena hallå !

Är gal1 trött så blir en snabb uppdate för lång orkar jag inte.

Skolan idag var chill, soft lektioner och skit..

Sen efter så åkte jag och Saga till stallet, tog in Riff ryktade osv.

Sen skulle jag ha tränat honom i hoppning tänkte jag när jag kunde ha Saga som infånagre vid hindret men då höll dom på att rensa ridbanan från okgräs i kanterna så den planen sket sig..

Så då bestämde jag mig för att rida ut, gick år helvete eftersom jag inte riktigt kan gå och har ont i höger ben och Riff var otroligt pigg, vi kom inte överens alls.
Slutade med att han stog och pussades med sin flickvän i hennes hage med mig på ryggen..

Sen när vi skulle lämna han i hagen drog han ut mig på ett fölt med gräs så jag typ dog hehe, men han är endå världens bästa !

Sen åkte vi hem och käka pannkakor, sen ducha jag och satte mig vid datorn.

Sen imorgon ska jag träffa Malin, Calle och Eric, vi ska ut på äventyr :$

Puss !






Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0