Jag var slut när du hittade mig i GBG-REGN

Ledsen för o uppdate, men har inte haft tillgång till dator typ..

Men a, går igenom dagarnalite snabbt..

Torsdag: Var på Ung med Matilda och Eric, var helt okej kul, sen slagga jag hos Nettan, kollade skräckfilm och massa..

Fredag: Chillade hemma hos Nettan, klippte mig, slaggade hos Nettan.

Lördag: Träffade Matilda, Eric och John, var på donken och gick under en bro, slaggade hos Nettan.

Söndag : Åkte t stallet med hela Nettans familj, vi red, gich otroligt bra för mig och Riff fast sen skulle vi testa och hoppa och då rev vi 30 cm HAHAH, men a ska lära han att hoppa, får se hur det går. För Nettan och Jojje gick det as bra, dom passar som fan !

Idag: Skolan började ju idag, galet kul att träffa alla kompisar, men vårat schema suger kosnopp..
Sitter brevid Fredrik i klassrummet.
Dom gick typ egenom hur lektionerna och allt sånt kommer vara, sen slutade vi runt 2.

Då taggade jag och Elin in till stan, hon shoppade och jag var smakråd!
Sen var vi även inne på BR ett tag, fyfan älskar det stället, massa fina leksaler vafan !

Sen nu sitter jag hemma, ska typ käka snart sen ringa Fredrik, bloggar mer ikväll typ.

Puss.


tuffast på denna jord !


tuffa gänget !


söta !

Var väl typ dom enda bilderna jag orkar ladda upp , alla är från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0