If love is a radio, turn it up to ten

Tja felstavad rubrik, eller ?

Men är iaf hemma nu, har käkat och sånt, skulle gentligen provrida men hon som har hästen kkunde inte för hennes hund hade blivit sjuk, så ska dit imorgon istället.

Men iaf, idag var jag med syrran i stallet, hon red och det gick faktiskr riktigt bra, Frida lyssnade bra på Saga och sånt, så dom ska nog funka bra ihop.
Sen fick jag skritta upp henne till stallet, min lilla älskling, då gick hon fint faktisk, men herregud vad fet hon är, inte okej !

Sen var vi även vid city gross och köpte hårfärg, eller a köpte den på ÖB men endå , sen imorgon ska jag köpa rosa hårfärg typ, hej glad tjej. Ska ju färga min naturliga färg med några rosa slingor, velat det sen jag var liten faktiskt men inte vågat, sen fick Gurra mig att våga.

Men a, blogg u later.

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0