Du står där med allt jag någonsin velat ha, men tvivlar ändå.

Ledsen för sen uppdate/ingen bloggning igår typ, men slaggade hos Nettan och fick inte blogga.

Men igår var jag iaf med Malin, Calle och Eric.

Vi typ gick under Tranebergsbron, Eric bangade men jag Malin och Calle gick hela.
Sen mitt under bron så började Malin och Calle strula och sen blev dom tsm !
Såååå söta.

Sen gick vi ner till vattnet vid några klippor och mös, Eller a Calle och Malin låg och strula och jag och Eric satt och mös ( kramades och snacka ).

Sen gick vi till donken och killarna käka, sen så taggade vi te Bp och Malin taggade hem.
Jag , Eric och Calle satte oss på tuben men dom var så jävla jobbiga så jag taggade hem..
Sen hemma packade jag och sen tagga jag te Nettan, hade myskväll med henne, Fatima och hennes kusin !

Sen slaggade jag där, sen idag så åkte vi till stallet.

Jag red först Jojje och sen Riff, han var Ö V E R P I G G och typ dampa men efter typ 1000 halvhalet började han faktiskt lyssna och blev riktigt fin, övade även hoppnig, idag kom vi iaf över en bom på marken i trav , framsteg !

Sen testade jag att hoppa Jojje, gick åt helvet.
Hindret var 30 cm men han var 1 meter över så jag var inte berädd och ramlade av..
Sen lossnade Riffs ena tygel helt random så ska köpa ny !

Men sen kollade vi på löshoppning lite och sen stack vi, Så nu sitter jag hos mam´ma och messar med min Älskade Eric och Malin min babe !

Puss !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0