Det skulle finnas färre skvallerkärringar, om inte så många skulle lyssna på dem.

Amen hejsan bloggen.

Dagen har varit chill, började med idrott där jag pajjade mitt knä totalt och kunde inte gå, sprang 100 meter med en skada, kryckor halva dagen..
Sen hade vi typ engelska , No och musik också, vi gjorde inget svårt typ bara genomgångar..

Sen efter skolan så taggade jag till donken med Jessica och Kakan, vi typ ringde Fredriks tjejkompis och erbjöd kondomer och massa, sen drack vi coola och käka burgare !

Sen skulle dom väg, så då åkte jag hem och här har jag då suttit sen dess, lyssnat på musik, käkat liite, chattat, messat osv.

Sen imorgon ahr jag inga planer alls faktiskt, får se vad jag hittar på.

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0