Det är bättre att ställa dumma frågor än att göra dumma misstag.

Tjenare gummisnopp.

Såri för dålig uppdate, men har varit full rulle..

Slaggade ju hos Moroten igår, det var nice woop woop, vi gjorde inte så mycke men har alltid kule med henne endå..

Sen idag var vi med Fredrik och Daniel hemma hos Fredrik, det var chill, tyvärr så bråkar jag med Daniel nu, vilket är riktigt synd, men han sa att jag är korkad och massa skit, så a då blir jag sur.

Sen nu sitter jag hemma hos Malin , vi har typ badat, tagit 1000 bilder och kollat film, vi såg Älska mig, riktigt bra men hemsk, dock förstod vi inte slutet ?

Men a, nu ska jag väl chatta lite med min älskade bästavän Sjömannen och hjälpa Malin stå på huvudet, untz untz.

 




'



fler bilder kommer sen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0