Dator igen

Tjenare bloggen, dator igen dåra, är hos mamma nu sååå.

Men har typ bara varit hemma dom dagarna jag hade no dator så ni har inte missat något.

Sen igår var jag med Denise och Svea i globen, sen me Denise hemma hos mig och på en byggarbetsplats och lekte gangster, trevlans !


Sen idag har jag shoppat lite med pappa, och vart me Malin, vi skulle träffa Fredrik men han dissade oss, såklart.
Så vi åkte till min farmor i åkersberga och fikade istället, haha random men trevligt, Malin älskar henne så vi ska slagga där någon helg, mysigt !

Sen åkte vi hem till Kribba, typ hoppa studsmatta men eftersom jag suger på det och ramlade hela tiden mobbad mest Kribba och Malin mig, hej bra balans eller inte.

Sen runt 8 så taggde vi hem, så nu sitter jag hemma och typ dapmar på facebook hehe.

Sen imorgon har jag inga planer, ska tvinga Elin att träffas mohahahha.
Sen tisdag ska jag, Elin och Alice (?) till stallet, Elin ska testa en hezt och jag rida älsklings Riffen !
Sen ska jag med Elin till Adelsö någon natt och sen på Fredag fixa håret me slingor osv hos frisören..

Sen måndag börjar skolan, deppmode fet ON fan, vill inteeeee.

Men nu jävlar babblar jag på känner jag, pusshejdå !




Längtar gal1!!!!!

Hade tyvär ba bilder från när ja va me Denise..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0