Be yourself, everyone else is taken.

Shoo bree bloggish.

Sitter här och drooogar musik, messar och kollar runt på nätet lite.

Idag vare ju andra skoldagen, vi hade bara massa aktviviteter hela dagen, typ sammarbetsövningar och en frågesport om våra lärares privatliv typ, haha fick reda på att min mentor suttit i fängelse.

Men aktiviteterna var typ hålla varandra i handen och få en rockring över sig utan händer, frågesport, vara fastbundna 2 & 2 och köra race mot varandra, jag och Elin sög första gången, ägde sönder andra, sen vare ngt där man skulle leta typ djurbajs och skräm och få poeng för det, mysigt värre fast nej.

Sen när vi slutade 2 så taggade jag te Alviksskolan och mötte upp Issa, var med på deras idrott haha det vi skulle göra var att gunga..

Sen gick jag och Issa t Ica och leta efter provsmak.. vi hittade vindruvor.
Sen tagga vi ner till vattnet vid sjöpaviljongen och satt och mös, vi skulle gentligen te Fredriks träning men sen palla vi inteee.

Sen runt 5 taggade vi hem för Issa skulle träna, och nu sitter jag som sagt här.

Bloggar mer ikväll.
Puss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0