Älsklingen har flyttat in ?

Min älskade bästavän Nettan har typ flyttat in, 3dje natten hon slaggar här och blir nog inte den sista heller.

Men var iaf på Ung idag med Alice och Tugba, sen träffade jag på massa folk där också, men det var gal1 tråkigt fan, så vi taggade efter typ 1 timme?

Då åkte jag hem t Nettan och Saga som kollade film här hemma, sen checkade jag och Nettan the grudge fyfan skiter på mig när jag ser japaner nu alltså !
Nettan och Saga är också rädda så vi får sova i samma säng inatt haha.

Sen imorgon blire Ung igen, fast med Matilda, sen kommer Eric och John typ också ?
Får se om det blir roligare då, hoppas det..

Men a har inge mer att säga. eller jo tycker alla fjortisar på Ung borde skämmas, att den ens fanns så många i sverige ?
Helt otroligt..

A vi höres imorgon.
Puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0