A real man wont have to take off your shirt to get a better look at your heart.

Amen tjenare bloggen !

Nu är jag hemma, eller a kom hem för typ 2 timmar sen men endå.

Iaf, idag har jag vart i stallet me Maja och Alice, eller jag var i deras stall, vi typ gungade, åt grädde, myste med hästar och ledde hästar, trevlig dag !
Skulle egentligen ut till mitt stall idag för min syrra ska börja rida Frida istället för mig, men det blir imorgon istället.

Sen imorgon på eftermiddagen ska jag provrida en häst som jag kanske ska bli medryttare på, en nordsvensk i södertälje. Jättefin verkar den vara !

Sen på lördag blire antingen kalas hos mina kusiner i uppsala eller kolla på prideparaden, Malin ska med oavsätt vilket det blir !

Men nu blev jag törstig, ska fixa citronvatten så hörs vi senare.
Puss.


Enda bilden jag tog idag..


Alice, tog från fb.

Maja, tog från fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0