Första april breeeeeeeee

Cha cha bloggen.

Första April idag ju, haha de va bara 2 som lurade mig, och dom körde samma skämt, men de va iaf Simon ocg Fritz, båda skicka ett mess där de stog typ jag hatar dig vill aldrig mer vara din vän jävla fitta, o sen längst ner så stog de april april korkskalle, älskar dig mest bebu släpper dig aldrig <3333333:*****



Blev otroligt rädd när jag läste det, men de var ju lite gulligt sådära :D

Men a jag gick iaf hem från skolan idag för en personlig sak, hahah Elin fattar.
Men ja mötte iaf upp Fritz på vägen hem och så tagga vi hem te mig, sen messar Kribba o ba ja kommer te dig nu, ja ba okej så kom han också.

Sen satt vi typ ba i min säng o snackade o käka glass, och jag drack redbull, för Kribba va fett sneeeeeell och köpte de till mig (y)

Men sen hittade Ftitz en glitterlimspenna och så fick dom en mobbad ide' om att dom skulle sminka mej me den, så Fritz bråttade ner mej o Kribba målade mig i fejjan me den, var ett helvete att få bort skiten sen -.-


Men sen taggade dom iaf vid typ halv 6 ? Och då käkade jag och sen kollade ja tv me mamma o Saga och käkade lite glass (y)

Sen nu har jag bänkat mig framför datan och chattar me Elin, snackar om allt möjligt (y)

Men a nu blire ett rätt långt inlägg känner jag, så avslutar nu, Tjaaaarå.

/Sanna.





Just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0